Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Nawiguj w górę
Logowanie
Media
Jesteś tu: Media > Polski > Aktualności

Kolejna wygrana naszych studentów w konkursie Google

2014-08-25 pl kategoria: informacja 

​Zespół reprezentujący Szkołę Główną Handlową w Warszawie zdobył tytuł światowych zwycięzców (Global Winner) konkursu Google Online Marketing Challenge 2014. W skład drużyny SGH weszli reprezentanci trzech warszawskich uczelni – Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego i Politechniki Warszawskiej. Studenci przygotowali kampanię internetową AdWords dla Legii Warszawa. Zwycięski zespół startował w składzie Mateusz Rydlewski (PW, kapitan), Przemek Dmochowski (SGH), Agnieszka Żdanuk (SGH), Marek Janisiewicz (SGGW) i Paweł Zawadzki (SGGW) pod opieką dr. Tymoteusza Doligalskiego z Zakładu Systemów Zarządzania w Instytucie Zarządzania Wartością przy Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Raport sporządzony przed stworzeniem konkursowej kampanii wskazywał na brak działań marketingowych klubu piłkarskiego z wykorzystaniem narzędzi Google AdWords do sprzedaży biletów, klubowej odzieży i gadżetów. Zaprojektowana kampania miała na celu doprowadzenie do zwiększenia sprzedaży biletów na mecze oraz odzieży i akcesoriów dla fanów. Kampania trwała od 11 do 30 kwietnia 2014 roku i jej koszt wyniósł 250,42 USD. Oprócz narzędzi AdWords zastosowano również kupony zniżkowe oraz sprzedaż biletów w pakietach. Dzięki kampanii udało się wygenerować przychody w wysokości ponad 30 000 zł, co przełożyło się na zwrot z inwestycji wynoszący 3083%.

Komunikat Google i raporty z kampanii konkursowej

W 2012 roku tytuł Global Winner zdobyli studenci SGH, zwyciężając w konkursie Google po raz czwarty z rzędu. W latach 2009-2011 zespoły studenckie ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie startujące w tym konkursie były najlepsze w Europie.

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie umożliwia naukę marketingu w Internecie w ramach zajęć prowadzonych na studiach licencjackich i magisterskich, a od 2006 roku także w ramach Studiów Podyplomowych Marketing Internetowy (do tej pory 21 edycji i ponad 600 słuchaczy). 

Archiwum